top of page

VIEWPOINT FOR PROJECTS - SOLUTIE DE COLABORARE ONLINE PENTRU CONSTRUCTII

Viewpoint for Projects, o platforma vizionara de colaborare in constructii
Solutia de colaborare 4Projects, lider in furnizarea de software de colaborare online pentru constructii in Marea Britanie, este folosita de peste 250.000 de utilizatori la nivel global, contribuind
la finalizarea si livrarea la timp si in buget a mii
de proiecte de constructii cu o valoare totala
de peste 250 de miliarde de dolari, desfasurate
de peste 40.000 de organizatii.
Fie ca sunteti beneficiar, constructor sau
un manager de proiect care doreste sa mentina
un control eficient asupra lucrarilor, 4Projects
va ajuta sa gestionati un proiect sau un portofoliu de proiecte in toate fazele ciclului de viata: de la studiul de fezabilitate, proiectare, achizitii si executie, pana la livrarea acestuia catre utilizatorul final, cat si pe durata de exploatare si mentenanta.
Daca organizatia sau proiectul dumneavoastra necesita o solutie integrata pentru imbunatatirea comunicarii, pentru asigurarea unui flux de informatii continuu si sigur si pentru eficientizarea colaborarii intre membrii unor echipe de proiect raspandite geografic, din companii diferite si furnizori externi, extranetul de proiect 4Projects este solutia optima.
EXTRANETUL DE PROIECT VIEWPOINT FOR PROJECTS INSEAMNA
1. Crearea unui centru de proiect care faciliteaza comunicarea intre toti factorii implicati si gestionarea tuturor documentelor intr-un singur mediu de colaborare;
2. Colaborarea online in conditii de securitate a informatiei, intre toti membrii echipei de proiect si intre organizatiile participante
la proiect (standardul de securitate al informatiei ISO27001);
3. Urmarirea, controlul si raportarea privind progresele inregistrate in proiect;
4. Mentinerea unei piste de audit pentru conformitatea proiectelor;
5. Economie semnificativa de timp, bani si atenuarea riscurilor;
6. Gestionarea oricarui numar de proiecte sau de activitati in cadrul aceluiasi spatiu de colaborare;
7. Coordonarea si gestionarea automata a proceselor de aprobare administrativa;
8. Gestionarea eficienta a lantului de aprovizionare, a achizitiilor
si controlul diferitelor procese in cadrul organizatiei.
9. Crearea si mentinerea bibliotecilor virtuale de standarde, norme, manuale de utilizare, sisteme de calitate etc.
 
  • facebook novart.png
  • linkedin novart.jpg
bottom of page